Kundsupport

Projekt
Privat sektor
Administration/Kundservice/HR
PlatsKalmar
Antal tjänster1
Sista ansökningsdag2025-03-23

Kundsupport

Trivs du i en roll där du får bygga relationer och vara en del av ett team som står för samarbete, glädje och omtanke? Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Kundsupport som vill vara en del av en trygg arbetsplats med goda möjligheter att utvecklas och samtidigt vara med och bidra till en mer hållbar morgondag.   Om Stena Recycling Stena Recycling är ett av Nordens ledande återvinningsbolag och en helhetspartner för att utveckla hållbara cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Bolaget ingår i den familjeägda Stena Metallkoncernen och bedriver verksamhet över Europa, med betoning på Sverige och Norden. Med 1900 engagerade medarbetare på 90 anläggningar över hela Sverige skapar Stena Recycling AB långsiktiga lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Genom att hålla resurserna i omlopp spelar Stena Recycling en viktig och central roll i omställningen till en cirkulär ekonomi. Välkommen till en framtidsbransch - det börjar med dig!   Din roll Som Kundsupport kommer du att ansvara för att hantera inkommande ärenden via de kanaler där kunden kontaktar oss, antingen via samtal eller i vårt ärendehanteringssystem Puzzel. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakten, men om det inte går, så följer du ärendet från start till slut samt återkopplar löpande till kunden. Du hjälper kunderna att få en god hantering av sitt avfall samt arbetar med att utveckla kundens affär genom att erbjuda merservice och hållbara lösningar utifrån kundens behov.  Exempel på arbetsuppgifter: Orderläggning via vårt affärssystem Lägga upp nya kunder via vårt affärssystem Hantering och dokumentation av kundreklamationer Vara delaktig och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Arbeta proaktivt med att digitalisera kunderna via vår kundportal Proaktivt ansvara för kontakt med kunder och erbjuda merservice samt säkerställa korrekt registerunderlag Ge support och lösa problem relaterade till våra tjänster Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundens ärende   Bra att veta Arbetstid: Mån- fre 7-16 Omfattning: Projekt under 1 år med goda möjlighet till vidare anställning direkt hos Stena recycling. Start omgående. Tjänstgöringsort: Kalmar   Vem är du? Vi söker dig som är gillar service och drivs av att utvecklas och ta eget ansvar. Du har enkelt för att bygga och vårda relationer, är lyhörd i ditt bemötande samt arbetar aktivt för att skapa en positiv kundupplevelse. Självklart gillar du att samarbeta men arbetar lika bra självständigt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap i frågor, har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du har bra problemlösningsförmåga och är initiativtagande. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har: Erfarenhet av liknande roll inom kundsupport.  Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå,  God vana vid att hantera olika typer av system (ärendehanteringssystem, affärssystem), Goda kunskaper i MS365. God kommunikativ och skriftlig förmåga i svenska och engelska,  B-Körkort Meriterande för tjänsten är om du har: Erfarenhet av arbete inom sälj.  Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, sälj eller motsvarande.         Vad erbjuder vi? Möjlighet att vara med och bidra till kunders hantering av avfall En trygg och rolig arbetsplats  Kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap Gedigen introduktionsutbildning Möjligheter att växa både individuellt och tillsammans med oss.         När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund, eller så är du interimskonsult via oss. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Sanna Olsson på sanna.olsson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Sanna Olsson

Sanna Olsson

Verksamhetschef

Sanna Olsson brinner för att hitta den perfekta matchen i både rekrytering och bemanning. Ta gärna kontakt med Sanna

Relaterade jobb

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för inspiration och värdefulla tips samt nyheter om vad som är på gång på arbetsmarknaden.

Vad passar bäst in på dig?

Vi hjälper företag att växa och ger människor arbete och möjligheter att utvecklas.

© Copyright 2025 OnePartnerGroup